Uw VoIP Specialist!

talk, telephone, communication-845619.jpg

Dé VoIP specialist voor de zakelijke markt!

Wij begrijpen dat de term VoIP u wellicht niet veel zegt. Wat is het? Hoe werkt het? Wat heb ik nodig voor een overstap naar VoIP? Heb ik dezelfde functionaliteit als met mijn huidige telefooncentrale? Wij van De Ruiter ICT Advies leveren en ondersteunen al sinds 2013 VoIP oplossing op diverse platformen zodat u altijd dé beste optie heeft voor uw bedrijf of organisatie!

Wat is VoIP, hoe werkt het, is het betrouwbaar en wat heb ik er voor nodig?

VoIP betekent bellen over internet (Voice over IP). Uw telefoon toestellen (Vast of DECT) maken via internet verbinding met een volwaardige telefooncentrale in de Cloud. Uw internet verbinding wordt een cruciale schakel voor uw telefonie omgeving. Mocht uw internet verbinding onverwachts uitvallen dan schakelt de telefooncentrale direct automatisch door naar uw mobiele telefoonnummer. Zo blijft u altijd bereikbaar!

Wanneer u afhankelijk bent van uw telefonische bereikbaarheid kunt u ervoor kiezen om een zogenaamde back-up verbinding te realiseren. Deze extra verbinding treedt automatisch in werking op het moment dat de primaire verbinding weg valt.

Wij inventariseren samen met u hoe uw telefonie omgeving moet werken en welke functionaliteiten voor u van belang zijn. U betaalt op deze manier alleen voor de functionaliteiten die u nodig heeft en een grote investering in een dure telefooncentrale is direct verleden tijd.

Naast de ondersteuning aan onze eigen klanten worden wij, door onze specialistische VoIP kennis, regelmatig door collega ICT dienstverleners ingezet om opleveringen te doen en vraagstukken te behandelen van hun klanten. Geen vraagstuk is ons te ingewikkeld en geen VoIP omgeving is ons te groot. Wij bedienen organisaties van 1 tot 500+ gebruikers.

office, business, accountant-620822.jpg

VoIP Functionaliteiten:

DRICT VoIP – Dé oplossing op maat

Volledige vrijheid over alle functionaliteiten en mogelijkheden met uw VoIP telefooncentrale, dat is wat wij u aanbieden met onze DRICT VoIP dienst. U bepaalt welke gebruiker bepaalde opties nodig heeft en andere juist weer niet. Zo betaald u nooit (teveel) voor opties die een gebruiker niet nodig heeft.

DRICT VoIP is flexibel, modulair en volledig schaalbaar.  U bent niet meer plaatsgebonden, Zo kan iemand die op een andere locatie in Nederland zit, thuis aan het werken is of onderweg in de auto zit toch bellen en gebeld worden op het zakelijke telefoonnummer. Voor Vast-Mobiel integraties bieden wij de mogelijkheid om dit volwaardig te doen waarbij uw mobiele abonnement onderdeel uitmaakt van uw telefooncentrale of middels een app op uw telefoon met uw eigen mobiele abonnement.

Of u nu enkel wilt bellen en gebeld worden of juist een complex belplan wenst met keuzemenu’s, wachtrijen, doorschakeling en vast op mobiel. U bent altijd beter bereikbaar met Hosted VoIP door de vele functionaliteiten en mogelijkheden.

Samen met u inventariseren wij uw situatie, uw wensen en de mogelijkheden.
Dit resulteert in een telefonie omgeving die volledig past bij uw bedrijf. En mogen uw wensen onverhoopt veranderen, geen probleem! Bij DRICT Hosted VoIP kunt u op ieder gewenst moment aanpassen of uitbreiden wanneer dit nodig is.

De voordelen van DRICT VoIP:

  • Volledig schaalbaar in vrijwel alle functionaliteiten van uw telefooncentrale
  • Optioneel onbeperkt bellen naar nummers in Nederland, de EU of zelfs Wereldwijd!*
  • Betrouwbaar VoIP platform (waar ook KPN ÉÉN gebruik van maakt)
  • Volledig beheerd en ondersteunt door De Ruiter ICT Advies (direct contact)

KPN ÉÉN – Een totaaloplossing

KPN ÉÉN maakt het mogelijk dat uw medewerkers altijd en overal kunnen communiceren en samenwerken. Vanaf elk apparaat en tegen een vast bedrag per medewerker per maand.

Het aantal mogelijkheden voor interactie en communicatie groeit: chat, videoconferencing, vaste en mobiele telefonie of online samenwerking. Bovendien vloeien communicatiekanalen steeds meer in elkaar over. Denk aan een videoconference waarin deelnemers direct online wijzigingen in gedeelde documenten bespreken en doorvoeren. Of aan een telefonisch overleg waar een andere collega bij nodig is. Op het scherm is beschikbaarheid van de collega direct duidelijk af te lezen en kan hij metéén klik ook deelnemen aan het gesprek.

Om al deze mogelijkheden zo efficiënt/effectief mogelijk in te zetten bieden wij u KPN ÉÉN. KPN ÉÉN is een oplossing voor totaalcommunicatie, die meegroeit met de ontwikkeling van uw bedrijf. U kunt KPN ÉÉN gefaseerd inzetten; stap-voor-stap uw dienstverlening uit breiden.

U profiteert direct van een aantal voordelen, zoals flexibele inzet van communicatiemogelijkheden en betere bereikbaarheid. Deze oplossing is geschikt voor bedrijven van 1tot 150 medewerkers. KPN ÉÉN is een integrale oplossing voor uw ICT-omgeving. Een oplossing die bovendien makkelijk schaalbaar en centraal beheersbaar is tegen een vast bedrag per maand.

De voordelen van KPN ÉÉN:

  • Flexibel, uw telefooncentrale groeit of krimpt mee met uw bedrijf
  • Betrouwbaar netwerk van KPN
  • Optioneel onbeperkt bellen nummers in Nederland*
  • Volledig beheerd en ondersteunt door De Ruiter ICT Advies (direct contact)

Vraag uw VoIP Offerte aan

VoIP Koppelingen

Bij inkomende gesprekken direct de juiste klantkaart in beeld? Of nog beter… inkomende telefoontjes al direct op het juiste toestel laten afleveren? Of uw omgeving nu uit enkele of uit honderden toestellen bestaat, wij bieden een passende oplossing! Voor veel CRM-pakketten zijn standaard-koppelingen beschikbaar en uiteraard is maatwerk bij ons altijd mogelijk.

VoIP Rapportages

Microsoft Power BI is een interactieve tool voor het visualiseren van data, ontwikkeld en uitgegeven door Microsoft. Een geautomatiseerde export naar Power-BI maakt kruiskoppelingen mogelijk met data vanuit een nagenoeg ongelimiteerd aantal bronnen. Zo kunnen verschillende soorten data gecombineerd worden, om in een visueel dashboard uw management informatie weer te geven.

VoIP Realtime Dashboards

Hoe efficiënt worden telefoontjes afgehandeld? Wat is de gemiddelde wachttijd? En vooral; moeten er mensen worden op- of afgeschaald? Real-time gegevens zorgen voor up-to-date informatie voor de Callcenter-Supervisor waarop deze snel kan schakelen. Niet op gevoel maar gebaseerd op feiten!